vineri, 28 august 2020

Formular Pentru Schimbarea Buletinului

Formular Pentru Schimbarea Buletinului. Lista cu acte necesare pentru schimbarea buletinului, în 2021, diferă de la caz la caz, în funcție de motivul pentru care este necesară cererea unei noi cărți de identitate. (documente obligatorii, indiferent de motivul pentru care se elibereaza).

Evidența Populației și Starea Civilă Primaria Sannicolau Mare
Evidența Populației și Starea Civilă Primaria Sannicolau Mare from www.sannicolau-mare.ro
Actele pentru schimbarea buletinului (sau cărții de identitate, mai bine spus) sunt o bătaie de cap pentru oricine, chiar dacă nu sunt foarte multe. Este important sa tii minte ca beneficiezi de o perioada de 15 zile de la pierderea sau. Tocmai ce am fost eu azi :

Cerere pentru eliberarea cărții de identitate, semnată și de minor, și de.

Actele necesare pentru eliberarea unui buletin nou (carte de identitate) depind de situatia in care va aflati si in functie de motivul pentru care doriti acordarea sau schimbarea cartii de identitate. Tin sa spun ca am buletin de timis si am gasit pe cineva sa ma ia in spatiu pentru a ma avea domiciliul in. Primăria sectorului 6, prin direcţia locală de evidenţă a persoanelor sector 6 lista cu acte necesare pentru schimbarea buletinului, în 2021, diferă de la caz la caz, în funcție de motivul pentru care este necesară cererea. Tocmai ce am fost eu azi :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel