luni, 1 martie 2021

Formular Pentru Romania

Formular Pentru Romania. 353/2002, anexe la protecţia informaţiilor clasificate nato în românia) pentru a putea vizualiza formularele este necesar să aveţi instalat programul adobe acrobat reader. Aici, turiștii vor răspunde la întrebări legate de date personale, țara de origine, modalitatea de transport până în grecia, țările vizitate în ultimele 15 zile, durata sejurului, adresa unde vor sta.

Depunere Cerere De Azil Igi Inspectoratul General Pentru Imigrari
Depunere Cerere De Azil Igi Inspectoratul General Pentru Imigrari from igi.mai.gov.ro
Trimite câte un formular rfg. Informații de ultimă oră pentru români. Download formular model de procura ( imputernicire ) persoana din strainatate pentru persoana din romania in format pdf, word, doc,.

Ne puteți transmite următoarele informații opționale.

Dorim să aducem în atenţia dumnevoastră obligativitatea completării, înaintea începerii călătoriei, a unor formulare care conţin date solicitate de autorităţile străine şi care sunt absolut necesare în vederea intrării pe teritoriul ţării de destinaţie. Buna seara, am o fetita de 2 ani, ne.am retras in romania din italia acum 1 an si pentru a recupera alocatia fetei a trebuit sa trimit la inps din italia formularul e411 , nu inteleg de ce nu imi raspunde , in italia nu am muncit cu contract nici eu nici sotul, si nu am luat alocatia la fata. Regulamentul european 1408/1971 și normele de implementare 574/1972 ale acestui regulament oferă soluții practice. Un astfel de formular, fie online, fie pe hârtie, este obligatoriu pentru oricine intră în românia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel